بیوگرافی دخترخوشگل ومعروف مه لقا جابری+عکس

تبليغات
موضوعات
آرشيو
مطالب پربازديد
مطالب تصادفي
جستجو

تبليغات
<-Text2->
چتروم سايت
چتروم سايت

:: اين سايت تابع قوانين جمهوري اسلامي ايران مي باشد
:: دوستان مي توانند با عضويت رايگان در عكس مدل و ورود به پنل خود از امکانات ويژه بهرمند شوند
:: امکانات ويژه مانند(چت روم , ارسال مطلب به ايميل شما , استخاره با قرآن , ارسال مطلب و...)شامل مي شود
:: جهت عضويت در سايت اينجا را کليک کنيد

چنانچه در سايت عضو هستيد مي توانيد از منوي سمت چپ بخش ورود به سايت,وارد پنل خود شويد


 

 تاریخ تولد، محل تولد، هنگام تولد:

در ۲۷ خرداد سال ۱۳۶۸ در ایران بدنیا آمد اما در ساندیاگو کالیفرنیا زندگی میکند.

مشخصات فردی:

قد : ۱۶۳
رنگ چشم : قهوه ای تیره
طرفداران مه لقا معتقدند که او شبیه نقاشی های مینیاتور ایرانی است.

بیوگرافی دخترخوشگل ومعروف مه لقا جابری

ادامه مطلب…

 

 

تاریخ تولد، محل تولد، هنگام تولد:

در ۲۷ خرداد سال ۱۳۶۸ در ایران بدنیا آمد اما در ساندیاگو کالیفرنیا زندگی میکند.

مشخصات فردی:

قد : ۱۶۳
رنگ چشم : قهوه ای تیره
طرفداران مه لقا معتقدند که او شبیه نقاشی های مینیاتور ایرانی است.

مهلقا یا مه لقا جابری مدل و مانکن ایرانی متولد ۲۷ خرداد سال ۱۳۶۸ است.او ساکن سن دیگو در کالیفرنیا است.

مه لقا جابری یک مدل ایرانی است که ساکن سن دیه گو کالیفرنیا می باشد. این دختر ایرانی الاصل متولد ۲۷ خرداد ماه سال ۱۳۶۸ می باشد. مه لقا جابری مدل ایرانی اسم دیگرش یا به عبارتی اسم غربیش آیشا یونیک (Aisha Unique) است.

   

 

 fchkkn2u2s7e8syvha0s.jpg

 

وی در مورد خودش میگوید:

نام واقعی من مه لقا است و من فارسی را خیلی خوب صحبت میکنم . آن چیزی که بهش ایمان دارم من را خوشحال میسازد و آنچه را که نمیپسندم صادقانه از کنارش میگذرم. من جوان هستم، معتقدم لذت یک دختر در عشق ، ازدواج یا روابطی نظیر دوست پسر/ دوست دختر نیست. من تنها به دوستی معتقدم و فکرم را برای رسیدن به اهدافم در زندگی و شاد بودن متمرکز کردم. من دوستان خود را خودم انتخاب میکنم و امیدوارم دوست خوبی برای هم باشیم. من دختری نیستم که با هر پسری دوست بشم. من شانس زیادی به مردم برای دوستی با خودم میدم، اگر چیزی تغییر نکند، بدون فکر کردن اونا رو از زندگیم بیرون میکنم. من دختر مغروری نیستم اما زندگی به من آموخت تنهایی هم بتوانم شاد زندگی کنم. کلوپ و پارتی و مواد مخدر را دوست ندارم و خود را از همه آنها دور میدارم. بهترین اوقات من زمانی هست که با بهترین دوستم بیرون میروم و باهم به نهار، خرید و سینما میرویم. باید بگم من در دنیای خود زندگی میکنم. من از آدمهایی که پشت سر دیگران صحبت میکنند بدم می آید و سعی میکنم از آنها دوری کنم. آدمهای مودب و صادق را دوست دارم، ادب و صداقت خیلی برای من مهم است.
شباهت به آیشواریا رای:

عده ای از شباهت او به آیشواریا رای؛ بازیگر هندی می گویند.
انتقادات:

بعضی دیگر بر این عقیده هستند که چهره مه لقا، حاصل عمل های متعدد زیباییست و طبیعی نمی باشد.

 yejhtrvlsum1lz8gza4h.jpg

 

در خارج او را با نام آیشا یونیک می شناسند.اولین بار خواهرش استعداد او را در مدل بودن کشف کرد.بعضی ها از شباهت او به آیشواریا رای بازیگر هندی نیز می گویند ولی بعضی دیگر بر این عقیده هستند که چهره او حاصل عمل های زیبایی متعدد است و طبیعی نیست.

 


▬▬تصاویر جالب▬▬ , بازیگران , ,

برچسب ها : بیوگرافی دخترخوشگل ومعروف مه لقا جابری+عکس|نازان پاتوق ,
بازديد : 1906
تاريخ : شنبه 8 فروردين 1394 زمان : 15:45 | نويسنده : admin | لينک ثابت | نظرات ()
مطالب مرتبط
آخرين مطالب ارسالي
  • عکس های فوق العاده پر معنی + عکس

  • آخجون بردمت

  • عکس نوشته جدید+آذر ماه 96

  • جوک های سری 1396 آبان

  • آدرس یاب نازان چت|گلرو چت|گندم چت

  • صرفا چن دقیقه واسه خنده:))_2تیر

  • کمی غش 2 تیر

  • چرند و پرند هفته2 تیر

  • عکس نوشته جدید 2 تیر

  • عکس های خنده دار 2 تیر

  • جوک جدید 2 تیر

  • نظرات جدید کاربران

  • طنز آمیز هفته

  • مشکل قطعی سرور 95/خرداد/9

  • بالا نیومدن نازان چت

  • آدرس جدید و بدون فـــــــــیلتر چتروم نازان چت

  • جوک های بهمن ماه جدید

  • عکس نوشته های خنده دار زمستونی جدید

  • عکس نوشته های جدید

  • عکس های خنده دار زمستونی

  • تصاویر فصل یخی هفته

  • جک های یخی

  • جوک و عکس نوشته جدید آذرماه-:دی

  • عکس های طنز-آذرماه-94

  • چرند و پرند هفته

  • m-----o-----x---v

  • عکس وطنز نوشته جدید شهریور + عکس

  • نایس موزیک

  • طنز نوشته

  • طنز نوشته جدید

  • روانشناسی

  • خاص فقط خداست

  • جک جدید عکس نوشته

  • m.r oxv

  • نوجه توجه

  • mr.moxv

  • عکس نوشته طنز مرداد 94 :)

  • جک جدید :)

  • جدید

  • جک های به روز وجدید

  • داستان ایرانی باهوش

  • قاطی پاتی

  • قاطی پاتی

  • قاطی پاتی

  • ♥ بسلامتی همشون ♥

  • یـاد آن روز بخـ ـ ــیر ... ♥

  • توااافق ؟ توافق چیه دیگه ؟؟


  • ارسال نظر براي اين مطلب

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







    نمایش کلیه نظرات
    تبليغات
    آمار سايت
    اطلاعات کاربري

    عضو شويد

    نام کاربری
    رمز عبور

    فراموشي رمز عبور؟

    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    خبرنامه
    خبرنامه
      براي اطلاع از آپديت شدن سايت در خبرنامه سايت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    پيوندهاي روزانه
    تبليغات متني